Čo sa zmení?

Užívateľské prostredie aplikácie bude upravené tak, aby vám jej služby priniesli väčší zážitok: zlepší sa zákaznícky servis, sprehľadníme informácie o údržbe vášho vozidla a zlepšíme ergonómiu celej aplikácie a to ako desktopovej tak i mobilnej verzie.

Nová verzia portálu MY Renault vyžaduje migráciu dát všetkých už registrovaných užívateľov do nového prostredia. Renault podniká všetky potrebné kroky, aby zaistil maximálnu ochranu osobných údajov.

Čo mám robiť behom nedostupnosti aplikácie, keď:

Potrebujem zaistiť dáta údržby svojho vozidla?


Všetky informácie nájdete na liste o údržbe a zárukách, ktoré ste dostali spolu s faktúrou za vaše vozidlo. V prípade akýchkoľvek dotazov, neváhajte kontaktovať našu dílerskú sieť.

Ako sa dozviem, že je zákaznícky portál opäť dostupný?

Sledujte náš facebookový profil, kde vás budeme informovať o spustení novej verzie portálu MY Renault. 

Potrebujete viac informácií?

Naše zákaznícke centrum je vám k dispozícii. Neváhajte sa na nich obrátiť s akoukoľvek otázkou.