Renault 4 spája dojazd, radosť z jazdy, výkon a ohľaduplnosť k životnému prostrediu. Optimálne jazdné vlastnosti zabezpečuje kompaktná platforma AmpR Small a plne elektrický pohon vyvinutý bez použitia vzácnych kovov.
až
409 km
dojazdpodľa normy WLTP s 52 kWh batériou comfort range
až
150 koní
výkonus 52 kWh batériou comfort range
batéria comfort range
52 kWh
z 15 % na 80 % dojazdu za
30 minút
s rýchlonabíjaním DCodhadovaná doba nabíjania
až
322 km
dojazdpodľa normy WLTP so 40 kWh batériou urban range
až
120 koní
výkonuso 40 kWh batériou urban range
batéria urban range
40 kWh
z 15 % na 80 % dojazdu za
30 minút
s rýchlonabíjaním DCodhadovaná doba nabíjania
elektrická platforma
Nová platforma modelu Renault 4 s označením AmpR Small zabezpečuje extrémne nízke ťažisko, výrazne nižšiu hmotnosť a optimálne rozloženie hmotnosti. Presné riadenie v kombinácii s účinným tlmením poskytuje bezproblémovú jazdu. Kompaktný elektromotor s výkonom 110 kW (150 k) alebo 90 kW (120 k) dodáva vašej jazde dynamický náboj.
radosť z jazdy
Renault 4 vyniká svojou obratnosťou vďaka viacprvkovej zadnej náprave, optimalizovanému prednému odpruženiu a malému polomeru otáčania. Jazdné vlastnosti a dynamické schopnosti vozidla sú v tejto triede bezkonkurenčné a ponúkajú úplne nový zážitok z jazdy.
pohodlné riadenie s integrovanou funkciou one pedal
Renault 4 využíva pokročilý systém rekuperačného brzdenia, ktorý maximalizuje rekuperáciu pri každom spomalení. Funkcia one pedal, jeden zo štyroch stupňov rekuperačného brzdenia ovládaných pákami pod volantom, vám umožní úplne zastaviť bez nutnosti stlačiť brzdový pedál.
komfortný interiér s „cocoon-effect“
„Cocoon-Effect“ (patentovaná izolácia značky Renault) pohlcuje vibrácie a hluk z vozovky pre lepší akustický komfort. Renault 4 so šírkou 1,53 m a rázvorom 2,62 m poskytuje mimoriadne pohodlný priestor pre cestujúcich.
optimalizovaný dojazd
Plne nabitý Renault 4 vás dovezie až 409 kilometrov ďaleko*. Kombinácia vysoko účinného motora a inteligentného riadenia spotreby energie zabezpečuje väčší dojazd.
*podľa normy WLTP s 52 kWh batériou comfort range
rekuperačné brzdenie
Pri spomaľovaní či brzdení sa energia ukladá späť do batérie vďaka rekuperačnému systému. Dnes je Renault 4 jedným z prvých vozidiel značky, ktorý ponúka funkciu one pedal, ktorá maximalizuje rekuperačné brzdenie a umožňuje úplné zastavenie vozidla bez nutnosti stlačiť brzdový pedál.
Funkcia one pedal dopĺňa prvé tri režimy rekuperačného brzdenia a aktivuje sa pomocou pák pod volantom*.
*k dispozícii od stupňa výbavy techno
riadenie teploty
Dojazd modelu Renault 4 zvyšuje tepelné čerpadlo* v kombinácii so systémom rekuperácie energie motora a batérie. Pomáha tiež regulovať teplotu v kabíne, takže cestujúci sa cítia príjemne bez ohľadu na ročné obdobie.
AC nabíjanie pre jednoduchšie cestovanie
Renault 4 sa dá ľahko nabíjať kdekoľvek. S 11 kW AC nabíjačkou, kompatibilnou s verejnými nabíjacími stanicami, získate až 75 km dojazdu za jednu hodinu*.
Ako funguje AC nabíjanie: Nabíjanie striedavým prúdom (AC) poskytuje nízky až stredný výkon (až 22 kW) a predstavuje najčastejší spôsob nabíjania doma aj na verejných nabíjačkách.
*maximálny nabíjací výkon je na štandardnej verejnej nabíjacej stanici s výkonom 22 kW obmedzený na 11 kW.
DC rýchlonabíjanie na dlhých cestách
Renault 4 je kompatibilný so všetkými európskymi sieťami. Za iba 15 minút DC rýchlonabíjania získate dojazd až 165 km podľa metodiky WLTP*. Pri rýchlom nabíjaní trvá nabitie z 15 % na 80 % dojazdu len 30 minút.
Ako funguje DC nabíjanie: DC rýchlonabíjanie (jednosmerným prúdom) s minimálnym výkonom 50 kW je možné len na verejných rýchlonabíjacích staniciach.
*s 52 kWh batériou comfort range
optimalizované nabíjanie na cestách
Renault 4 ponúka temperovanie batérie, ktoré vám pomôže rýchlejšie nabíjať. Pri plánovaní trasy v aplikácii Google Maps vozidlo automaticky nastaví teplotu batérie. Systém vám odporučí optimálnu úroveň nabitia batérie.
Ideálne pre optimalizáciu vašich ciest.
*v závislosti od verzie a krajiny
*Uzavretý cyklus recyklácie viac ako 90 % kobaltu, niklu a lítia zabezpečuje spoločnosť The Future Is NEUTRAL (dcérska spoločnosť skupiny Renault zaoberajúca sa obehovou ekonomikou) spolu so svojimi partnermi, a mal by fungovať od roku 2027.