nové pohonné jednotky Renault Cliovýkonnejší a efektívnejší

Pohon Renault Clio

full hybrid E-Tech 160

v meste a v okolí jazdite na elektrický pohon až 80 % času bez nabíjania¹ a ušetrite až 40 % paliva². S dlhším dojazdom až do 1000 km³ a viacrežimovou automatickou prevodovkou ovládanou prostredníctvom nového elektronického radenia za volantom Clio full hybrid E-Tech.

benzín TCe 115 auto⁴

Renault Clio je vybavené novou generáciou flexibilných, úsporných benzínových motorov s automatickou prevodovkou a pádlami na volante. Výsledkom je vyšší výkon a nižšia spotreba paliva. K dispozícií taktiež s manuálnou prevodovkou.

Eco-G 120 auto⁵

Nový dvojpalivový motor na benzín a LPG poskytuje vozidlu Renault Clio väčší dojazd. Naviac ušetríte až 50 % nákladov na palivo⁷ a znížite emisie CO₂⁶ bez nutnosti meniť svoje návyky.

160 koní

výkon

4,0 l/100 km

spotrebapodľa cyklu WLTP

1 000 km

dojazds plnou nádržou benzínu podľa údajov z WLTP (vrátane rezervy), pričom sa môže líšiť v závislosti od jazdných podmienok (typ cesty, štýl jazdy a poveternostné podmienky)

90 g

CO₂/kmpodľa cyklu WLTP

115 k

výkon

5,1 l/100 km

spotrebapodľa cyklu WLTP

765 km

dojazds plnou nádržou benzínu podľa údajov z WLTP (vrátane rezervy), pričom sa môže líšiť v závislosti od jazdných podmienok (typ cesty, štýl jazdy a poveternostné podmienky)

115 g

CO₂/kmpodľa cyklu WLTP

120 koní

výkon

6,9 l/100 km

spotrebapodľa odhadov, prebieha homologácia WLTP

1450 km

dojazdpodľa odhadov, prebieha homologácia WLTP

107 g

CO₂/kmpodľa odhadov, prebieha homologácia WLTP

full hybrid E-Tech 160

Youtube je deaktivován. Povoliť uloženie sociálnych súborov cookie pre prístup k obsahu videa.
hybridný pohon ‒ Renault Clio

výkon, hospodárnosť a zníženie emisií​

V meste a na predmestí dokáže Renault Clio jazdiť až 80 % času na elektrinu1, ušetriť až 40 % paliva² a znížiť emisie CO2. Batéria sa nabíja počas jazdy a režim e-save zvyšuje efekt rekuperačného brzdenia, ktoré v prípade potreby podporuje spaľovací motor.​

Technológia pohonu ‒ Renault Clio

technológia

v kombinácii so spaľovacím motorom sa elektromotor aktivuje podľa jazdných podmienok. Automatická viacstupňová prevodovka uprednostňuje plne elektrickú jazdu

Výhody pohonu ‒ Renault Clio

výhody

Vychutnajte si dynamickú jazdu s okamžitou akceleráciou a plne elektrickým štartovaním. Rekuperačné brzdenie umožňuje batérii automaticky rekuperovať energiu pri spomaľovaní a brzdení.

Spotreba ‒ Renault Clio

spotreba

jazdiť na elektrický pohon až 80 % času 1 v meste a jeho okolí. Ušetrite až 40 % paliva 2 pri spotrebe 4,0 l/100 km⁸ a 90 g CO₂/km⁸.

benzín TCe 115 auto

benzínový motor ‒ Renault Clio

dynamické a úsporné

Či už v meste alebo na otvorenej ceste, nový motor TCe 115 auto ponúka vyššiu efektivitu a potešenie z jazdy: z 0 na 100 km/h za 10,1 s, krútiaci moment 190 Nm, emisie 116 g/km8 CO2 a optimalizovaná spotreba paliva. V kombinácií s viacstupňovou automatickou prevodovkou* prináša plynulý a pohotový jazdný zážitok, ktorý spája radosť z jazdy a spoľahlivosť. K dispozícií taktiež s manuálnou prevodovkou.

 

*dostupná neskôr

Eco-G 120 auto⁵

Pohon Eco-G ‒ Renault Clio

všestrannosť a výkon

Praktické, úsporné a ekologickejšie riešenie ako bežné benzínové motory – pohon na benzín a LPG (skvapalnený ropný plyn) ponúka jedinečný zážitok z jazdy. Vysoko výkonný (z 0 na 100 km/h za 10,1s), prakticky vďaka dostupnosti LPG po celej Európe a s predĺženým dojazdom až 1450 km10.

1 Podľa stavu nabitia batérie, na základe cyklu QQ a jazdných podmienkach (vozovka, jazdné a poveternostné podmienky) (interný Renault/2025)​

2 Pohonná jednotka full hybrid E-Tech v porovnaní s benzínovým motorom TCe 115 v mestskom cykle WLTP (interný Renault/2025).​

3 S plnou nádržou benzínu, podľa údajov z WLTP (vrátane rezervy), ktorá sa môže zmeniť v závislosti od jazdných podmienok (typ vozovky, štýl jazdy a poveternostné podmienky)​

⁴ Verzia TCe 115 je teraz k dispozícií na objednanie, s dodacou lehotou predĺženou o 8 týždňov.​

⁵ Pohonné jednotky dostupné v roku 2026 ​

⁶ V porovnaní s cenou plnej nádrže, ceny skvapalneného ropného plynu a bezolovnatého benzínu 98 na čerpacích staniciach ​

⁷ V porovnaní s ekvivalentným vozidlom s benzínovým motorom, na základe emisií CO₂ certifikovaných podľa WLTP pri premávke na vozovke.​

⁸ Podľa cyklu WLTP​

⁹ Podľa cyklu WLTP​

¹⁰ V procese homologizácie