Renault x Roland Garros
Renault a Roland-Garros majú rovnaký pôvod: zrodili sa vo Francúzsku a majú veľké medzinárodné ambície. Obe značky majú rovnaké hodnoty: „Made Of France“, vášeň a odvahu.
Partnerstvo medzi Renault a Francúzskou tenisovou federáciou (FFT) je založené na dvoch pilieroch: udržateľnej mobilite a sociálnej zodpovednosti.
Logo Renault bude umiestnené na sieťach piatich hlavných kurtov počas celého turnaja, od kvalifikačných kôl až po finále.
elektrická flotila
Udržateľná mobilita je pre obe značky kľúčová. Počas turnaja bude tento záväzok demonštrovaný poskytnutím flotily 100 % elektrických vozidiel E-Tech a full hybrid vozidiel E-Tech, pričom viac ako 80 % flotily bude elektrifikovaných.
Renault má tiež stánok s rozlohou 150 m² v uličkách Roland-Garros. Diváci si budú môcť pozrieť 100 % elektrický Renault 5 E-Tech 100 % elektrický .
GIVE ME 5
Súčasne s podpisom tejto partnerskej zmluvy spoločnosť Renault spustila nový projekt spoločenskej zodpovednosti značky venovaný mladým generáciám GIVE ME 5.
Renault chce najprv podporiť hranie tenisu v mestách tým, že s pomocou miestnych umelcov obnoví ihriská v okrajových častiach miest. Očakáva, že do konca roku otvorí dva kurty vo Francúzsku.
Spoločnosť Renault predstaví behom turnaja Roland-Garros výzvu „Let Challenge“, ktorá pomôže financovať projekt "GIVE ME 5". Zakaždým, keď podávaná loptička zasiahne hornú časť siete predtým, ako dopadne do servisného kurtu, čo sa behom turnaja stane v priemere viac ako 2000-krát, Renault na túto sociálnu iniciatívu vyčlení finančnú čiastku.
Na oslavu svojho partnerstva predstavuje Renault na Roland Garros Renault 5 E-Tech 100 % elektrický. Zvonku sa Renault 5 E-Tech 100 % elektrický Roland-Garros vyznačuje eleganciou a športovým charakterom. Duch interiéru je inšpirovaný niektorým technickým športovým oblečením a architektúrou štadióna.
zostaňte v obrazeRenault 5 E-Tech 100 % elektrický
Scenic E-Tech 100 % elektrický
Rafale E Tech full hybrid