elektrifikované pohonné jednotky E-Tech
Vozidlá vybavené plne elektrickou technológiou E-Tech, full hybrid E-Tech samonabíjací a hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in sú ekonomickejšie a ekologickejšie pri prevádzke a to bez kompromisov z hľadiska pôžitku z jazdy a praktického užívania.
plne elektrická pohonná jednotka E-Tech
dynamická a tichá jazda, nulové emisie CO2 a dojazd až 625 km(1)
pohonná jednotka full hybrid E-Tech samonabíjací
až 80 % elektrickej jazdy v meste, nabíjanie za jazdy pomocou rekuperačného brzdenia a až 40 % úspory paliva oproti benzínovej motorizácií
pohonná jednotka hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in
až 100 % elektrickej jazdy v meste s dojazdom na elektrinu až 105 km(2)
E-Tech elektrický | full hybrid E-Tech samonabíjací | hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in | |
---|---|---|---|
spotreba paliva/elektrickej energie | 16,8 kWh/100 km | 4,4 l/100 km | 0,5 l/100 km(5) |
úspora paliva | náklady na nabíjanie sú až 3x nižšie ako náklady na pohonné hmoty | až 40 % úspora paliva (3) | až 75 % úspora paliva (6) |
emisie | 0 g CO₂(2) | 99 g emisií CO2 | 12 g emisií CO2 |
údržba | náklady sú až o 50 % nižšie ako u vozidiel so spaľovacím motorom(3) | náklady až o 16 % nižšie ako u vozidiel so spaľovacím motorom | náklady až o 16 % nižšie ako u vozidiel so spaľovacím motorom |
jazdite v 100 % elektrickom vozidle | 100 % času | až 80 % času v meste (4) | až 100 % jazda v meste (7) a dojazd až 105 km (5) |
celkový dojazd | až 625 km (1) | až 1 100 km (5) | až 1 000 km (8) |
(1) pre Scenic E-Tech elektrický s 87 kWh batériou
(2) na ceste, bez opotrebiteľných dielov, v súlade s homologizačným cyklom (WLTP)
(3) v porovnaní s ekvivalentným spaľovacím motorom v mestskej fáze cyklu WLTP
(4) v mestskom cykle WLTP v závislosti od podmienok používania
(5) podľa údajov WLTP (celosvetovo harmonizované skúšobné postupy pre ľahké vozidlá)
(6) v porovnaní s ekvivalentným spaľovacím motorom v mestskej fáze cyklu WLTP
(7) pri každodennom používaní s denným nabíjaním
(8) pre Renault Rafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4
typy auta
max. cena
27 500 €
51 200 €
pohonné jednotky mild hybrid, LPG, benzín a diesel
Nechcete prejsť na 100 % elektrický alebo hybridný pohon, tak vaše potreby uspokoja naše mild hybrid, LPG, benzínové a dieselové motory.
mild hybrid
Mild hybrid je mikrohybridný systém, ktorý umožňuje štartovať v elektrickom režime a znižuje spotrebu paliva až o 20 %.
lpg
Dvojpalivová pohonná jednotka na benzín a LPG je riešenie dostupné v celej Európe. Šetrí peniaze, znižuje emisie CO2 a poskytuje väčší dojazd.
Úspora až 50 % vďaka menej častému a hospodárnejšiemu doplňovaniu paliva.
benzín
Benzínové motory Renault ponúkajú jedinečnú úsporu prevádzkových nákladov a rokmi preverenú spoľahlivosť.
diesel
Dieselové motory Renault ponúkajú najlepší kompromis medzi výkonom a spotrebou paliva. Taktiež ponúkajú optimálne jazdné vlastnosti.
mild hybrid | lpg | benzín | diesel | |
---|---|---|---|---|
spotreba | od 5,2 l/100 km | od 5,8 l/100 km | od 5,2 l/100 km | od 4,1 l/100 km |
emisie | až o 20 % menej emisií CO2 | až o 11 % nižšie emisie CO2 ako u benzínových motorov | od 120 g/km | od 108 g/km |
jazdite 100 % na elektrinu | pri rozjazde a na niekoľko metrov | ‒ | ‒ | ‒ |
celkový dojazd | až 1 300 km* | až 1 300 km | až 800 km | až 1 000 km* |
typy auta
max. cena
15 400 €
29 100 €
typy auta
max. cena
18 300 €
34 500 €