francúzske elektrické vozidlá

RENAULT

značka Renault

„Vymýšľať budúcnosť znamená nadviazať na 127 rokov pokroku. Vozidlo vnímame ako udržateľné, inteligentné a prepojené riešenie mobility. Vytvárame vozidlá, s ktorými môžete skutočne žiť, ktoré sú v súlade s dobou a očakávaniami každého z nás.“ Fabrice Cambolive, CEO Renault

výrobca áut pre život
výrobca áut pre život
Už viac ako 127 rokov Renault vytvára avantgardné vozidlá a zavádza inovácie do služieb podľa vašich očakávaní. Dizajn, komfort, technológie, bezpečnosť: naše vozidlá žijú a vyvíjajú sa spolu s vami. Každý Renault je zážitok, ktorý treba zažiť.
najpredávanejšia francúzska značka automobilov na svete  
č. 1
pôsobnosť na medzinárodných trhoch  
+ 120 krajiny
technológia v službách zážitku
technológia v službách zážitku
Multimediálny systém openR link s integrovanými službami Google¹, panoramatická strecha solarbay®², program human first³: každá inovácia zabezpečuje komfort, ochranu a potešenie z jazdy. Naša vízia: technológia v službách ľudí.
aktívne patenty 
+ 12 000
E-Tech, na špičke elektrifikácie
E-Tech, na špičke elektrifikácie
Renault, ktorý je priekopníkom v oblasti elektrických vozidiel v Európe, uplatňuje svoju technológiu E-Tech vo svojich vozidlách: 100% elektrický, samodobíjací full hybrid a plug-in hyper hybrid. Vďaka Renault je elektrifikácia dostupná pre všetkých.
predaných elektrifikovaných vozidiel v Európe v roku 2024 
1 z 2
predaných hybridných vozidiel v Európe v roku 2024  
č. 2
udržateľný záväzok⁴
udržateľný záväzok⁴
Renault sa angažuje v niekoľkých smeroch: znižovanie emisií skleníkových plynov⁵, recyklované materiály⁶, recyklovateľné materiály⁷ a druhý život vďaka svojej európskej továrni zameranej na cirkulárnu ekonomiku: Refactory.
minimálna miera recyklácie našich vozidiel  
85 %
cieľ do roku 2030 pre recyklované materiály alebo materiály z cirkulárne ekonomiky⁶ v našich vozidlách 
33 %
elektro pop kultúra
elektro pop kultúra
Renault, francúzska ikona s viac ako 127-ročnou tradíciou, udržuje svoje vzťahy s vami prostredníctvom silných partnerstiev, obľúbených akcií a rozsiahlych kultúrnych projektov. Každá iniciatíva je pre nás príležitosťou na stretnutie a zdieľanie našej vášne.
objavujte ďalej

vozidlá budúcnosti Renault

koncepčné vozidlá
značka Renault ‒ vozidlá budúcnosti Renault

cesta históriou značky

The Originals Museum
značka Renault ‒ história značky

merch Renault

The Originals Store
značka Renault ‒ The Originals Store

nová výloha na Champs-Elysées v Paríži

le défilé renault®the carwalk
značka Renault ‒ Renault Parade

medzinárodné ocenenia 2024 − 2025

viac ako 100 ocenení
značka Renault ‒ ocenenia Renault

¹Multimediálny systém openR link sa prispôsobí vášmu jazdnému profilu pomocou funkcií, služieb a aplikácií. 

openR link s integrovanými službami Google vám poskytuje prístup k vašim personalizovaným itinerárom a aplikáciám, aby ste si mohli vychutnať jazdu prispôsobenú vašim potrebám.

openR link obsahuje Google Maps na navigáciu v reálnom čase, Google Assistant pre hlasom ovládané funkcie a Google Play pre palubné aplikácie.

Google, GooglePlay, Google Maps, Waze a ďalšie značky sú ochranné známky spoločnosti Google LLC.

²Voliteľné v závislosti od verzie.

³Program „human first“, ktorý Renault spustil v roku 2023, predstaví širokej verejnosti všetky bezpečnostné iniciatívy značky a bude prezentovať Renault ako technologickú a ľudskú značku. 

⁴Značka Renault sa globálnejšie integrovala do Renault Group, ktorá má politiku trvalo udržateľného rozvoja založenú na 3 pilieroch: environmentálnom, spoločenskom a sociálnom. Interný zdroj udržateľnosti ‒ Renault Group

5Renault Group sa zaviazala znížiť emisie skleníkových plynov z nákupu materiálov a komponentov a z používania vozidiel v rokoch 2019 až 2030 o 27 % a priame a nepriame emisie zo závodov skupiny o 62 %. 

633 % materiálov z cirkulárnej ekonomiky v našich vozidlách do roku 2030 ako vážený priemer objemu výroby vrátane materiálov recyklovaných v súlade s normou ISO 14021 a výrobných odrezkov alebo šrotu opätovne začlenených do výrobných procesov v rámci priemyselného závodu.

7Vozidlá, ktoré sú recyklovateľné najmenej z 85 % v súlade so smernicou 2005/64, známou ako smernica 3R.