„Vymýšľať budúcnosť znamená nadviazať na 127 rokov pokroku. Vozidlo vnímame ako udržateľné, inteligentné a prepojené riešenie mobility. Vytvárame vozidlá, s ktorými môžete skutočne žiť, ktoré sú v súlade s dobou a očakávaniami každého z nás.“ Fabrice Cambolive, CEO Renault
¹Multimediálny systém openR link sa prispôsobí vášmu jazdnému profilu pomocou funkcií, služieb a aplikácií.
openR link s integrovanými službami Google vám poskytuje prístup k vašim personalizovaným itinerárom a aplikáciám, aby ste si mohli vychutnať jazdu prispôsobenú vašim potrebám.
openR link obsahuje Google Maps na navigáciu v reálnom čase, Google Assistant pre hlasom ovládané funkcie a Google Play pre palubné aplikácie.
Google, GooglePlay, Google Maps, Waze a ďalšie značky sú ochranné známky spoločnosti Google LLC.
²Voliteľné v závislosti od verzie.
³Program „human first“, ktorý Renault spustil v roku 2023, predstaví širokej verejnosti všetky bezpečnostné iniciatívy značky a bude prezentovať Renault ako technologickú a ľudskú značku.
⁴Značka Renault sa globálnejšie integrovala do Renault Group, ktorá má politiku trvalo udržateľného rozvoja založenú na 3 pilieroch: environmentálnom, spoločenskom a sociálnom. Interný zdroj udržateľnosti ‒ Renault Group
5Renault Group sa zaviazala znížiť emisie skleníkových plynov z nákupu materiálov a komponentov a z používania vozidiel v rokoch 2019 až 2030 o 27 % a priame a nepriame emisie zo závodov skupiny o 62 %.
633 % materiálov z cirkulárnej ekonomiky v našich vozidlách do roku 2030 ako vážený priemer objemu výroby vrátane materiálov recyklovaných v súlade s normou ISO 14021 a výrobných odrezkov alebo šrotu opätovne začlenených do výrobných procesov v rámci priemyselného závodu.
7Vozidlá, ktoré sú recyklovateľné najmenej z 85 % v súlade so smernicou 2005/64, známou ako smernica 3R.