Elektrická dodávka MASTER Z.E.

Dojazd a nabíjanie
Nový Renault MASTER Z.E.

MASTER Z.E.  Akumulátor Z.E.  Z.E. 33

Nová generácia akumulátora Z.E. 33

S našou novou generáciou akumulátora Z.E. 33 vám nový MASTER Z.E. umožní jazdiť 120 km v reálnych podmienkach*bez nabíjania akumulátora.

*Dojazd viac ako 80 km, a to aj v tých najextrémnejších podmienkach (ťažké zaťaženie, jazda v meste s častými zastávkami, zimné podmienky). Úspora paliva sa za normálnych podmienok môže líšiť v závislosti od funkcií, ktoré používate, vášho štýlu jazdy a stavu vozovky. Korelovaný dojazd NEDC  (Nový európsky jazdný cyklus, európske normy pre emisie a spotrebu paliva), ktorý je v súčasnosti vo fáze certifikácie na 193 km. 

Faktory ovplyvňujúce dojazd

Rovnako, ako aj pri vozidlách so spaľovacím motorom, aj pri elektrických dodávkach existuje mnoho faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebu energie.

Renault ‒ rýchlosť MASTER Z.E.

Rýchlosť

Čím rýchlejšie jazdíte, tým viac energie spotrebujete na zachovanie danej rýchlosti.

Štýl jazdy Renault MASTER Z.E.

Štýl jazdy

Používajte technológie Z.E., ako napríklad spomaľovanie a rekuperačné brzdenie, za účelom optimalizácie dojazdu.

Renault MASTER Z.E.

Topografia

Pri jazde do kopca spotreba elektrickej energie ovplyvňuje dojazd. Pri jazde z kopca energiu získavate.

Poveternostné podmienky Renault MASTER Z.E.

Poveternostné podmienky

Používanie kúrenia alebo klimatizácie ovplyvňuje dojazd.

Nabíjajte svoj nový MASTER Z.E. kdekoľvek!

MASTER Z.E.  ‒ nabíjajte doma alebo v práci

Doma alebo v práci

Pomocou Wallbox a novej nabíjačky 7 kW môžete dosiahnuť dojazd 120 km v reálnych podmienkach len za 6 hodín. 

MASTER Z.E.  ‒ verejné nabíjacie stanice

Na ulici, na verejnej nabíjacej stanici

Nový MASTER Z.E sa môže naplno nabiť za 6 hodín na verejnej nabíjacej stanici, parkoviskách nákupných centier alebo u vášho predajcu Renault v závislosti od dostupného napájania. Dojazd až 25 km môžete dosiahnuť iba za jednu hodinu nabíjania.

Zvýšte svoj dojazd

MASTER Z.E.

1) Rekuperatívne brzdenie: Akumulátor sa sám dobíja, keď zložíte nohu z plynového pedálu, ako aj pri používaní brzdového pedálu.

 

2) Pneumatiky s nízkou spotrebou: vďaka svojmu nízkemu valivému odporu, ktorý nemá vplyv na priľnavosť alebo brzdenie vozidla, pomáhajú zachovať dojazd.

 

3) Režim Eco: po aktivácii obmedzíte motor, aby ste mohli jazdiť ešte dlhšie (menej výkonné zrýchlenie a maximálna rýchlosť 80 km/h).

 

4) 7 kW nabíjačka: nabite svoju batériu iba za 6 h pomocou Wallbox 32 A/7 kW. Nabíjací port je umiestnený na pravej strane kabíny a je ľahko prístupný.

Nový Renault MASTER Z.E. podrobne