Jazda s plug-in hybridným vozidlom

Objavte radosť z jazdy s plug-in hybridným vozidlom s elektromotorom.

Aké sú rozdiely medzi jazdou s hybridom a plug-in hybridom?

Jazda v nabíjateľnom hybride

jazdí ako elektromobil!

Jediným rozdielom v technológiách E-TECH medzi hybridmi a plug-in hybridmi je veľkosť (kapacita) batérie. Plug-in hybrid má 9,8kWh batériu, v porovnaní s 1,2kWh pri hybridnom vozidle.

 

Vyššia kapacita batérie pri dobíjacom plug-in hybridnom vozidle dokáže uchovať viac energie a umožňuje tak pokryť väčšiu vzdialenosť v plne elektrickom režime. Aby sa batéria udržovala nabitá, sú plug-in hybridy vybavené funkciou E-Save. 

vyskúšajte Captur plug-in hybridviac o Captur E-Tech Plug-in hybrid

Môžete s plug-in hybridným vozidlom prejsť veľké vzdialenosti?

Dojazd nabíjateľného hybridného vozidla

predĺžený dojazd

Plug-in hybridné vozidlá poskytujú lepší dojazd, takže s nimi môžete prejsť veľké vzdialenosti.

 

To je možné vďaka technológii E-Tech, vybavenej okrem benzínového motoru dvoma elektromotormi a batériou.

 

9,8kWh batéria plug-in hybridu je väčšia ako 1,2kWh batéria hybridu, a poskytuje tak oveľa viac energie. S plug-in hybridom môžete ísť až rýchlosťou 135km/h v plne elektrickom režime na vzdialenosť až 65 km (WLTP*). 

môžeme ísť s plug-in hybridným vozidlom bez benzínu?

Aj keď je rozjazd zaistený elektromotormi, plug-in hybridné vozidlo nemôže jazdiť bez benzínu. Spaľovací motor musí mať benzín, aby mohlo vozidlo správne fungovať. 

aké pohony sú k dispozícii pri plug-in hybride?

Pri plug-in hybridoch sú k dispozícii dva typy pohonov: s dvoma elektromotormi, spaľovacím motorom a batériou, môžete ísť v plne elektrickom režime alebo použiť hybridný pohon.

 

Elektromotor sa používa výhradne behom rozjazdu a vozidlo prepne na hybridný pohon v závislosti od jazdných podmienok. V každom prípade vám spínač dáva možnosť vybrať si režim jazdy, ktorému dávate prednosť. 

poskytuje plug-in hybrid plynulejšiu jazdu?

Pohonná jednotka E-Tech bola vyvinutá a patentovaná značkou Renault na základe ich skúseností s technológiou v oblasti elektromobilov. Jej motor novej generácie s objemom 1,6 litrov bol vylepšený a doplnený dvoma elektromotormi a inovatívnou viacrežimovou bezspojkovou prevodovkou. Táto kombinácia bola navrhnutá s cieľom poskytnúť optimalizované, plynulejšie radenie rýchlostných stupňov, a zlepšiť tak energetickú účinnosť a zaistiť plynulejšiu jazdu. 

Objavte našu technológiu E-TECH Plug-in

voiture hybride rechargeable renault