SLUŽBA ONLINE ÚDRŽBY
vydanie január 2025
Tieto všeobecné podmienky používania (ďalej len " VPP ") stanovujú podmienky používania služby online údržby (ďalej len "Služba") poskytované spoločnosťou Renault, francúzskou spoločnosťou s ručením obmedzeným (zjednodušená spoločnosť s ručením obmedzeným) so základným imaním vo výške 533 941 113 EUR, so sídlom na adrese 122-122 bis avenue du Général Leclerc , 92100 Boulogne Billancourt , Francúzsko, ktoré je zapísané v obchodnom registri v Nanterre pod číslom 780 129 987 (ďalej len " Renault ").
V týchto všeobecných podmienkach nájdete informácie obsahujúce:
S využitím dát prenášaných TCU Vozidla a popísaných v prílohe 1 tohto dokumentu, Renault ponúka nasledujúcu individualizovanú Službu Zákazníkovi, ktorý si dojednal Službu Online údržby:
- informovať o termíne plánovanej údržby ich Vozidlá,
- proaktívne upozorniť, keď nejaká udalosť na Vozidle vyžaduje návštevu autorizovaného servisu Renault,
- poskytnúť informácie o stave bŕzd, batérií a pneumatík a v prípade potreby navrhnúť ich výmenu s využitím mechanizmov na predvídanie opotrebovania dielov.
Údaje zhromaždené o Vozidlách zákazníkov, ktorí si dojednali Službu, taktiež umožňujú spoločnosti Renault prostredníctvom súhrnnej analýzy príčin anomálií a potenciálnych závad Vozidiel alebo ich okolia navrhovať nápravné riešenia a/alebo vylepšenia pre zlepšenie kvality, spoľahlivosti a životnosti Vozidiel a súvisiacich služieb.
Tieto riešenia môže Renault nasadiť zákazníkom, ktorí si dojednali Službu, keď Vozidlo prešlo Stanovenou prevádzkarňou alebo prostredníctvom vzdialených aktualizácií („vzduchom“).
3.1. Dojednanie Služby
Zákazníci si môžu Službu dojednať pri objednaní nového Vozidla u Stanovenej prevádzky.
Dojednanie je zadarmo a po dojednaní sa má za to, že Zákazník bezvýhradne prijal tieto VPP.
Spoločnosť Renault poskytuje Službu zadarmo. Služba sa bude líšiť v závislosti od modelu a verzie Vozidla, zvolenej výbavy a príslušenstva, krajiny, v ktorej sa predáva, a zemepisnej oblasti pokrytia.
3.2. Aktivácia Služby
Za účelom aktivácie Služby musí Zákazník poskytnúť spoločnosti Renault platné číslo mobilného telefónu a/alebo e-mailovú adresu.
Na poskytovanie Služby bude použitá e-mailová adresa a/alebo číslo mobilného telefónu, ktoré Zákazník uvedie pri objednaní Vozidla. Zákazník môže kedykoľvek počas používania Služby zmeniť číslo mobilného telefónu a/alebo e-mailovú adresu v aplikácii My Renault alebo na webovom portáli My Renault.
Zákazník nesie výhradnú zodpovednosť za údaje, ktoré spoločnosti Renault poskytne.
Zákazník si ďalej musí stiahnuť Aplikáciu a identifikovať sa, synchronizovať svoje Vozidlo a mať TCU a pripojenie cez mobilnú sieť Vozidla.
Služba bude aktivovaná potom, čo si Zákazník Službu dojedná. Aktivácia môže trvať až 72 hodín, kým bude účinná. Aktivácia sa vykonáva automaticky.
Zhromažďovanie údajov potrebných na vykonávanie Služby nevyžaduje žiadnu aktivitu zo strany Zákazníka ohľadom jeho nastavenia ochrany osobných údajov alebo z multimediálnej obrazovky Vozidla, pokiaľ je ňou vybavené.
Zákazník sa zaväzuje o zhromažďovaní a zdieľaní údajov so spoločnosťou Renault informovať každú osobu, ktorá využíva Službu alebo nastúpi do Vozidla.
Služba upozorní Zákazníka ohľadom plánovanej údržby jeho Vozidla, alebo pokiaľ určitá udalosť vyžaduje návštevu servisu autorizovanej siete Renault. Ďalej bude Zákazník dostávať upozornenia ohľadom opotrebovania dielov, najmä ohľadom stavu bŕzd, batérií a pneumatík, v prípade potreby s návrhom na ich výmenu.
Počas návštev u Stanovenej prevádzky alebo prostredníctvom vzdialených aktualizácií („vzduchom“) bude Zákazník môcť využívať najnovšie opravy a vylepšenia vyvinuté spoločnosťou Renault. Služba bude závisieť od modelu a verzie Vozidla, zvolenej výbavy a príslušenstva, krajiny, v ktorej sa predáva av ktorej sa používa, ako aj od zemepisnej oblasti pokrytia.
4.1 Požiadavky na odovzdávanie upozornení
Odovzdávanie upozornení je možné iba vtedy, ak sú splnené nasledujúce požiadavky:
4.2 Odovzdávanie upozornení
Pokiaľ má Zákazník účet v aplikácii My Renault, bude dostávať oznámenia v Aplikácii a tiež na e-mailovú adresu, ktorú spoločnosti Renault poskytol.
Pokiaľ Zákazník účet v aplikácii My Renault nemá, bude dostávať upozornenia e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú spoločnosti Renault poskytol.
Pokiaľ Zákazník nemá účet v aplikácii My Renault a neposkytol e-mailovú adresu, bude dostávať upozornenie prostredníctvom SMS na svoj mobilný telefón na číslo, ktoré spoločnosti Renault poskytol.
V závislosti od typu upozornenia, ktoré Zákazník dostane, môže dané upozornenie obsahovať odkaz na online rezervačný systém, ktorý môže Zákazník použiť na objednanie sa v Servise.
Servis bude tiež dostávať oznámenie o udalostiach a môže Zákazníka kontaktovať priamo, aby ho upozornil, poskytol potrebné informácie a v prípade potreby ponúkol schôdzku.
Spoločnosť Renault bude poskytovať Službu od aktivácie po dobu ôsmich (8) rokov.
Po vypršaní platnosti Služby obdrží Zákazník oznámenie o konci platnosti Služby a podmienkach jej obnovenia. Ak Služba nebude obnovená, bude po vypršaní platnosti deaktivovaná.
6.1 Zmeny Služby
Počas doby trvania Služby môže spoločnosť Renault Službu úplne alebo čiastočne zmeniť, najmä s cieľom (i) ponúknuť jednu alebo viac ďalších funkcií, ( ii ) vyhovieť novým zákonným alebo regulačným požiadavkám, ( iii ) opraviť prípadné závady, alebo ( iv ) zohľadniť technický vývoj a zmeny vo všeobecných očakávaniach zákazníkov.
Spoločnosť Renault si vyhradzuje právo tieto VPP kedykoľvek zmeniť a aktualizovať a bude o tom Zákazníka vopred informovať.
Platné VPP sú také, ktoré sú účinné v deň, keď sa Zákazník pripojí k Službe a bude ju používať.
Vykonávané zmeny Služby môžu byť podmienené výslovným súhlasom Zákazníka s novou verziou zodpovedajúcich VPP.
6.2 Ukončenie Služby
Spoločnosť Renault môže Službu ukončiť z akéhokoľvek dôvodu, najmä ak komunikačné siete používané na poskytovanie Služby prestanú byť dostupné alebo budú silne zahltené, pokiaľ telekomunikačný operátor siete 2G, 3G, 4G a 5G vypne. V takom prípade bude spoločnosť Renault Zákazníka vopred informovať zaslaním oznámenia na e-mailovú adresu a/alebo mobilné telefónne číslo, ktoré Zákazník spoločnosti Renault poskytol a/alebo v aplikácii My Renault a/alebo prostredníctvom jeho Vozidla.
Spoločnosť Renault si vyhradzuje právo ukončiť vzdialenú Službu, najmä:
Pokiaľ nastane niektorá z vyššie uvedených udalostí, bude Zákazník spoločnosť Renault informovať kontaktovaním Oddelenia vzťahov so zákazníkmi.
Ak sa spoločnosť Renault dozvie, napríklad zavolaním na číslo mobilného telefónu poskytnuté Zákazníkom, že Zákazník už nie je vlastníkom alebo nájomcom Vozidla, môže Službu ukončiť.
Pokiaľ si Zákazník už nepraje Službu využívať, môže ju kedykoľvek ukončiť kontaktovaním Oddelenia vzťahov so zákazníkmi.
Ak bude Služba ukončená, bude deaktivovaná. Zákazník je týmto informovaný, že deaktivácia nie je okamžitá a že môže dôjsť k oneskoreniu medzi prijatím žiadosti o deaktiváciu a okamihom, kedy bude Služba skutočne deaktivovaná.
Zákazník sa zaväzuje, osobne a v mene ktoréhokoľvek užívateľa svojho Vozidla:
Pokiaľ Zákazník predáva svoje Vozidlo, je povinný, aby ochránil svoje osobné údaje a osobné údaje kupujúceho Vozidla:
- odstrániť Vozidlo zo svojho účtu My Renault za účelom ukončenia synchronizácie medzi Vozidlom a účtom My Renault;
- odstrániť dáta uložené vo Vozidle pred predajom v súlade s pokynmi uvedenými v užívateľskej príručke Vozidla;
- informovať spoločnosť Renault kontaktovaním Oddelenia vzťahov so zákazníkmi.
Po dokončení desynchronizácie môže Zákazník prípadne kontaktovať Oddelenie vzťahov so zákazníkmi a overiť, či je desynchronizácia účinná.
8.1 Obmedzenie Služby
Aj keď je Služba technicky dostupná, bude prístupná iba v prípade, že sa Vozidlo nachádza v zemepisnej oblasti pokrytia prevádzky TCU.
V rozsahu povolenom platnými zákonmi a predpismi neposkytuje spoločnosť Renault žiadnu záruku, výslovnú ani predpokladanú, pokiaľ ide o rýchlosť a/alebo výkonnosť Služby.
Predovšetkým v rámci oblasti pokrytia môže byť prístup k Službe fungujúci v režime online pripojenia kedykoľvek z technických dôvodov dočasne a priebežne pozastavovaný či prerušovaný.
8.2 Zodpovednosť
Spoločnosť Renault prijme všetky preventívne opatrenia a prijme všetky opatrenia s ohľadom na vývoj technológií, aby zabezpečila riadne fungovanie Služby, ale nemôže zaručiť, že bude bez chýb alebo anomálií alebo že nebude narušená či napadnutá najmä vírusmi, ktoré môžu spôsobiť poruchy, prerušenia, výpadky alebo stratu dát alebo informácií.
Spoločnosť Renault v žiadnom prípade nenesie zodpovednosť:
Zákazník berie na vedomie a súhlasí s tým, že upozornenia sú poskytované iba na informačné účely a nepokrývajú všetky možné poruchy Vozidla.
Upozornenia zasielané spoločnosťou Renault ďalej v žiadnom prípade nezbavujú Zákazníka povinnosti:
Pokiaľ nemôže Zákazník Službu využívať z technických dôvodov, môže si prezrieť dostupné informácie na internetových stránkach www.renault.sk alebo v Aplikácii. Zákazník sa tiež môže obrátiť na Oddelenie vzťahov so zákazníkmi.
Softvér, rozhranie a obsah akéhokoľvek druhu (obrazy, zvuky, videá, databázy a pod.) Služby sú majetkom spoločnosti Renault.
Sú chránené podľa zákonov na ochranu duševného a/alebo priemyselného vlastníctva, a teda akékoľvek ich nezákonné využitie zo strany Zákazníka je predmetom možného občianskoprávneho a/alebo trestnoprávneho postihu z titulu porušenia práv duševného vlastníctva.
Zákazník berie na vedomie, že nevlastní žiadne práva duševného ani priemyselného vlastníctva vo vzťahu k Službe ako celku alebo k akejkoľvek jej časti, ani vo vzťahu k celému alebo časti jej obsahu.
Zákazník je oprávnený používať Službu iba na osobné a nekomerčné účely na základe nevýhradnej a neprevoditeľnej licencie udelenej v rozsahu nevyhnutne potrebnom pre používanie Služby.
Zákazník nebude kopírovať, prispôsobovať, skenovať, reprodukovať, distribuovať, šíriť, ďalej licencovať, predávať, prenajímať, upravovať, publikovať, postupovať ani vytvárať odvodené diela založené na Službe ako celku alebo na akejkoľvek jej časti.
Zákazník ďalej berie na vedomie, že nie je oprávnený obchádzať, odstraňovať, potláčať ani upravovať bezpečnostné opatrenia Služby a že za žiadnych okolností nesmie meniť ani odstraňovať upozornenia na autorské práva k Službe
Služba môže byť zastavená v prípade zásahu vyššej moci, ako je čiastočná alebo úplná porucha v dôsledku narušenia alebo prerušenia komunikačných prostriedkov poskytovaných telekomunikačnými operátormi, alebo v prípade príkazu orgánov verejnej moci, ktorým je úplne alebo čiastočne pozastavená prevádzka telekomunikačného operátora nevyhnutná pre fungovanie Služby.
Tieto VPP sa riadia francúzskymi zákonmi a musia byť vykladané a uplatňované v súlade s nimi.
V prípade sporu v súvislosti s VPP sa strany najskôr pokúsia o jeho zmierne riešenie, než ho predložia súdom v jurisdikcii odvolacieho súdu v Paríži (Cour d'Appel de Paris), ktorého výlučnú príslušnosť strany stanovujú bez ohľadu na viacerých žalovaných alebo nároky na náhradu škody. vznesené tretími stranami.
Vaše osobné údaje budú spracovávané za účelom poskytovania Služby.
V nižšie uvedenej tabuľke je vysvetlený kontext, v ktorom sú Vaše údaje zhromažďované, a čiastkové účely priamo súvisiace s poskytovaním Služby.
KATEGÓRIA |
DIELČIE ÚČELY |
DRUH OSOBNÝCH ÚDAJOV |
---|---|---|
Údaje týkajúce sa súčastí Vozidla (technické vlastnosti) |
Identifikácia vozidla |
Identifikačné číslo vozidla (VIN) |
Identifikačné čísla súčastí vozidla, technické špecifikácie |
||
Sieť a komunikácia Spojenie medzi Vozidlom a serverom pre správu zariadenia |
IP adresa, IMEI, adresa MAC (Media Access Control ) Vozidlá |
|
Údaje o kvalite a údržbe Vozidlá |
Stav Vozidla Poskytovanie Služby (napr. interpretácia varovných oznámení diagnostiky a údržby, plánovaný servis) |
Kontrola motora, tlak oleja a teploty, chladiaci systém, brzdový systém a kontrola stability, 12V batéria, trakčná batéria EV, riadenie, spotreba paliva, spotreba elektrickej energie vozidla a príslušenstva, energetický manažment, hladina AD Blue, úroveň nabitia, prevádzka airbagu, celkový počet najazdených kilometrov, stav pneumatík, filter pevných častíc, nabíjačka a trakcia EV |
Závady a diagnostika Aby sme Vás mohli kontaktovať v prípade, že Vaše Vozidlo vyžaduje údržbu a navrhli Vám schôdzku v Servise |
Kódy závad, údaje o údržbe |
|
Údaje o vodičovi a štýle jazdy, údaje o prostredí vozidla a údaje o nabíjaní |
Dynamické dáta Používajú sa na výpočet korelácie medzi skupinami dát, predpovedanie opotrebovania komponentov, ako sú pneumatiky, brzdové doštičky, batérie a vzduchové filtre Používajú sa na uvedenie kontextu výskytu závady |
Rýchlosť, počet najazdených kilometrov za jazdu, zrýchlenie, brzdenie, prevodový stupeň, otáčky motora, spotreba paliva, spotreba paliva za jazdu (palivo alebo elektrina), použitie príslušenstva, automatické brzdenie, hladina AD Blue, manažment dát stop & štart, vonkajšia teplota, frekvence a doba nabíjení, stav nabitia trakčnej batérie, nabíjací výkon |
Spoločnosť Renault bude zhromažďovať a spracovávať osobné údaje Zákazníka ako nezávislý správca údajov za účelom poskytovania tejto Služby.
Spoločnosť Renault neustále sleduje dodržiavanie právnych predpisov o ochrane osobných údajov, najmä všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov z 27. apríla 2016, ktoré nadobudlo účinnosť v Európskej únii 25. mája 2018, ako aj francúzskeho zákona o ochrane osobných údajov, zákona č . 78-17 zo 6. januára 1978 , v znení neskorších predpisov, a jeho vykonávacích predpisov a všetkých následných predpisov, ktoré ich dopĺňajú alebo nahrádzajú.
V súlade s vyššie uvedeným spoločnosť Renault dáva Zákazníkovi k dispozícii svoje zásady ochrany osobných údajov na nasledujúcej adrese: https://www.renault.fr/donnees-personnelles.html , ktoré zahŕňajú najmä časť špecificky pojednávajúcu o službách konektivity. Zásady ochrany osobných údajov sú na vyžiadanie k dispozícii aj v Stanovenej prevádzke Zákazníka. Spoločnosť Renault Zákazníka vyzýva, aby si tieto zásady preštudoval za účelom získania viac informácií o podmienkach spracovania jeho osobných údajov, najmä pokiaľ ide o dobu trvania, právny základ a príjemcu.
V tomto ohľade má Zákazník právo na prístup, opravu a vymazanie svojich osobných údajov a prípadne na obmedzenie spracovania alebo právo vzniesť námietku proti spracovaniu svojich údajov, ako aj právo na prenositeľnosť údajov za podmienok stanovených platnými zákonmi o ochrane osobných údajov a ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov.
Zákazník môže tiež poskytnúť všeobecné alebo konkrétne pokyny o tom, čo by sa malo uskutočniť s jeho osobnými údajmi v prípade jeho úmrtia.
Zákazník môže uplatniť svoje práva a kontaktovať poverencov pre ochranu osobných údajov nasledujúcimi spôsobmi:
Zákazník má tiež právo podať sťažnosť na Francúzskej agentúre na ochranu údajov (CNIL), dozornom úrade vo Francúzsku alebo na príslušný národný úrad: Úrad pre ochranu osobných údajov (so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, +421 /2/ 3231 3214, E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk) zodpovedným za zabezpečenie dodržiavania povinností týkajúcich sa osobných údajov.
objavujte ďalej
objavte multimediálne systémy a služby konektivity Renault
objavte openR link