image

Nové pomenovania

pre naftové a benzínové motory.

Naftové motory Blue dCi

NAFTOVÉ MOTORY BLUE DCI

Naftové motory Blue dCiNové naftové motory Blue dCi sú vybavené systémom selektívnej katalytickej redukcie (SCR*) pomocou AdBlue® za účelom zníženia množstva znečisťujúcich emisií. Táto technológia neustále transformuje emisie oxidu dusíka (NOx) z dieselových motorov na neškodné plyny (paru a dusík).Táto technológia, ktorá je účinná vo všetkých situáciách, nemá vplyv na výkon motorov Blue dCi. Jej používanie umožňuje zachovať súlad s novými normami, ktoré sú prísnejšie a náročnejšie.

 

Výhody

Obsahuje 32,5 % čistej močoviny a 67,5 % demineralizovanej vody ‒ AdBlue® je bezfarebný a neškodný vodný roztok.

AdBlue® je k dispozícii na väčšine čerpacích staníc.

Vaše vozidlo vás neustále upozorňuje, keď je potrebné doplniť nádrž AdBlue®.

Jedna plná nádrž AdBlue® vystačí na 6 až 8 plných** nádrží paliva.

 

Stojí za zmienku

AdBlue® sa musí používať v čistej forme.

Má svoju vlastnú nádrž, ktorá je jednoducho dostupná cez vonkajšie dvere zdieľané s nádržou na naftu alebo cez samostatné dvierka.

Nádrž na naftu sa nesmie naplniť kvapalinou AdBlue® a naopak.

V prípade zámeny motor nezapínajte, pretože by mohlo dôjsť k poškodeniu systému SCR.

Filter pevných častíc Renault

BENZÍNOVÉ MOTORY S FILTROM PEVNÝCH ČASTÍC (vo francúzštine FAP)

Nové benzínové motory s priamym vstrekovaním majú na zníženie emisií častíc filtre pevných častíc (FAP) na výfukovom potrubí. 

 

Táto technológia odstraňuje častice z výfukových plynov ich zachytávaním v mikroporóznej štruktúre podobnej úľu a následným spálením pomocou bežnej a automatickej regenerácie. 

 

Sortiment benzínových motorov vybavených touto technológiou bol nazvaný TCe FAP. 

 

Výhody 

Filter pevných častíc nevyžaduje údržbu. Nemá žiaden vplyv na jazdu autom. A navyše neovplyvňuje ani spotrebu paliva a emisie CO2.

(*) Selektívna katalytická redukcia zahŕňa vstrekovanie amoniaku (nazvaného NH3) z AdBlue® do výfukového katalyzátora. Chemická reakcia transformuje emisie oxidu dusíka (NOx) na neškodné plyny (paru a dusík).

 

(**) Spotreba AdBlue® závisí od podmienok používania vozidla, výbavy a štýlu jazdy. Kapacita nádrže AdBlue® závisí od modelu; vo všeobecnosti môže mať objem 15 až 20 litrov.

Certifikačný test Renault

Nový certifikačný test WLTP

Predpis, ktorý sa viac týka aktuálneho štýlu jazdy a hodnôt dennej spotreby.

Objavte WLTP
Pokračovaním v prehliadaní týchto stránok súhlasíte s tým, že spoločnosť Renault a jej partreri môžu používať súbory cookie na analýzu prevádzky a účinnosti webu a na zobrazenie reklám prispôsobených vašim záujmom a interakciám prostredníctvom sociálnych sietí.
zistiť viac